Monday, August 31, 2009

Caldina 2.0 GT4

Aku minat gilerr dengan kete nih.....Smart & Mantap, tapi harganya standard BMW & Merc...
Aduyai............

GT4 turbo engine max 260hp
Pearl white colour
Recaro seat front & rear
Front & reverse camera
Navigator screen
18'' sports rim
Sun roof
ABS breaking system
Airbag driver & passengger
Adjustable steering
Steptronic gear
Xenon light
DVD player

Goodbye BMW & Merc..... hahaha.....

Monday, March 30, 2009

KL-Teluk Intan

Setiap minggu aku balik kampung. Loteh den...
Anak punye pasal kan ku gagahi juga...
Rasa2nye dah 6 kali / minggu aku balik kampung....

Nak buat macamane, anak aku rindu kat aku...
Skarang ni musim hujan, so ade la beberape rumah yang banjir di kampung Ayer Hitam tu, kesian mereka........

Syok jugak balik kampung, blh la aku gi mancing. Syok ooo gi mancing kat Jeti bagan Datoh...
ada la dapat sikit ikan duri, sembilang, udang. Yang terbaru aku berjaya naikkan seekor ketam besar hampit 1 kg jugak la... Tak sengaja kail aku tersangkut pada kaki ketam tu. Haha